La Catedral del Mar suma el 'Global Spotlight Award' a Cannes

La Catedral del Mar suma el 'Global Spotlight Award' a Cannes

Aquests premis reconeixen a les empresas que están ajudant a transformar la indústria televisiva global actual

LA CATEDRAL DEL MAR va afegir aquest diumenge un nou capítol a la seva història d'èxit. La producció de Diagonal TV per Atresmedia i TV3 que va emetre primer a Antena 3, més tard a TV3  i finalment  a Netflix convertint-se en una de las sèries més vistes de Llatinoamèrica, ha sigut guardonada amb el  ‘Global Spotlight Award’ als Content Innovation Awards (CIA) presentats per Digital Television Europe (DTE) i TBI Vision a Canes.

Jaume Banacolocha, CEO de Diagonal TV, recollia el premi que es va entregar ahir a una ceremònia que va tenir lloc a l' Hotel Barriere Majestic de Canes (França). Aquests premis reconeixen a les empresas que están ajudant a transformar la industria televisiva global actual.

 LA CATEDRAL DEL MAR, d’Atresmedia Televisió amb la col·laboració de Diagonal TV que també va rebre el PREMI IRIS 2018 a la millor producció, està actualment en Netflix, després del seu reeixit pas per A3 i TV3. És la fidel adaptació de el best-seller homònim d’Ildefons Falcones del qual s’han venut més de 6 milions de còpies en més de 40 països. La sèrie està composta per una única temporada de 8 capítols de menys d’una hora de durada i està protagonitzada per un repartiment de luxe: Aitor Luna, Michelle Jenner, Silvia Abascal, Pablo Derqui, Andrea Duro, Ginés García Millán, Daniel Grao i Josep María Pou.

Rodolf Sirera ha estat el responsable de l’adaptació de la novel·la homònima d’Ildefons Falcones que ha estat dirigida per Jordi Frades.

Newsletter
Diagonal TV

Subscriu-te i rep les últimes notícies de Diagonal TV

Segueix-nos a Instagram @diagonaltelevisio